The Phone Call събира приятели за легендарна футболна вечер

The Phone Call събира приятели за легендарна футболна вечер




28 април 2017
Paid publication
Ексклузивна Мач Зона за финалите на Шампионска лига в София


Футболните мачове не са просто спортни двубои пред публика и всеки кръг от Шампионска лига не е само поредното зрелищно футболно събитие. За истинските фенове на футбола всеки мач е емоция, преживяване, споделяне с приятели и лесно може да се превърне в легендарен, ако се гледа в добра компания, с бира в ръка и в подходяща обстановка.

Heineken знае какво е истинска футболна страст и затова създаде ексклузивна Мач Зона в центъра на София.

Все повече запалянковци избират да гледат мача вкъщи сами, вместо да се съберат навън с приятели за по-емоционално преживяване. Heineken иска отново да вдъхнови феновете да споделят футболната страст и да превърнат вечерта на мача в истински спектакъл за себе си и най-близките си приятели.

В наши дни, когато е много по-лесно да се отклони покана за вечер навън чрез съобщение или смс, отколкото да се откаже лично, Heineken предизвиква футболните фенове да преминат всички пречки, за да са заедно като убедят двама свои приятели персонално по телефона да станат част от ексклузивна Мач Зона в центъра на София. За достъп до нея те трябва да се обадят от телефонните инсталации на входа на Зоната на бул. Александър Стамболийски 49 или в The Mall. Запалянковците, които успеят да убедят по телефона двама свои приятели в рамките на 60 секунди да гледат мача във въпросната вечер с тях, ще получат част от код, който отключва вратата на ексклузивната Мач Зона. Трите събрани части са и пълният код - резервация пред екрана за двубоите между Реал Мадрид и Атлетико Мадрид и Монако и Ювентус на 2 и 3 май и вторите срещи между отборите на 9 и 10 май в специална обстановка.

Зоната е оборудвана с гейм-конзоли, удобни кожени кресла, 55-инчови телевизори и свободен Heinеken бар, които очакват само най-верните почитатели на легендарния футболен турнир за една истинска шампионска вечер.

Повече информация ще намерите на сайта на Heineken.


 

Горе Коментари (0)

Ако искате да добавяте коментари, моля регистрирайте се и влезте с вашите потребителско име и парола.