Amstel предизвиква хората да наливат повече време в истински ценните моменти

Amstel предизвиква хората да наливат повече време в истински ценните моменти




1 юни 2015
Paid publication
Пътуване до Амстердам и над 500 награди очакват включилите се в проекта за добре прекарано време.


Amstel отправя предизвикателство към хората у нас да наливат повече време в истински ценните и качествени за тях моменти. Това стана ясно след като марката обяви старта на своя проект за събиране на ценните моменти в ежедневието на българите. Всеки може да вземе участие в инициативата Time Well Spent, като сподели какви са неговите специални моменти на онлайн платформата www.timewellspent.bg. Един от участниците ще спечели екскурзия до Амстердам за двама, а други 540 ще получат предметни награди, уточниха от бранда в България, който се произвежда и предлага от компания Загорка.

В рамките на предизвикателството Amstel отправя 30 предизвикателства към участниците. Всеки може да избере кое от тях да приеме и направи, като за изпълнението им участниците имат на разположение две седмици. Предизвикателствата варират от разходка в парка с близки и приятели, пътуване до някой от 100-те туристически обекта, или посещение на рок концерт. Инициативата ще продължи до 20 юли.

"Селектирахме предизвикателствата след проучване на тема какво за българите означава добре прекарано време. Резултатите показаха, че 70% от хората искат да наливат повече време в пътувания и активни уикенди с приятели и семейство, а шест от десет биха желали по-често да посещават публични и социални събития, като концерти, театрални постановки, кино и изложби", коментира Валентина Йенсен, бранд мениджър Amstel в Загорка АД.

Успоредно с предизвикателствата към потребителите Amstel събра и четири популярни личности, които заедно с марката ще търсят формулата на добре прекараното време. Съвременният български автор Емил Спахийски, фотографът Делян Марков, певицата Ваня Щерева и журналистът Ивайло "Нойзи" Цветков се впускат в предизвикателството да налеят време в моментите, които си заслужават. В рамките на проекта всеки от тях ще покаже и реализира своето виждане за добре прекарано време. А дали предизвикателството е изпълнено или не, ще може да се проследи на сайта www.timewellspent.bg.


 

Горе Коментари (0)

Ако искате да добавяте коментари, моля регистрирайте се и влезте с вашите потребителско име и парола.