Хората се запознават все по-често в социални мрежи

Хората се запознават все по-често в социални мрежи


29 ноември 2018
Това разкрива кампания на Пещерска ракия, която получи близо 700 любовни истории в третото издание на Просто кажи "Да"


Къде се запознават хората… В интернет. Оказва се, че все по-често двойките се откриват именно в социални мрежи. Това споделят много от кандидат-младоженците в своите истории в тазгодишния сватбарски конкурс Просто кажи "Да" на Пещерска ракия. За трета поредна година популярната марка организира конкурс за младоженци и подкрепи финансово мечтите на три семейства да се оженят. Тази година бяха получени 691 любовни истории при 1223 общо за предните две издания на Просто кажи "Да".

Най-често в реална среда хората се запознават на работа или с общ познат.
Друга интересна тенденция, която отчитат организаторите на Просто кажи "Да" е, че противно на масовото схващане все повече са двойките, които искат да се оженят, след като са обвързани дългогодишно с партньорите си. Мечтата за сватба споделят много двойки, които са заедно от 5, 10 и дори 15 години; такива с едно, две и три деца. Увеличава се броят на тези младоженци, които подготвят сами всичко за сватбата, изработват украсата и подаръците за гости или разчитат на помощ от приятели, сочат още данните на Пещерска. Много са историите на влюбени още от ученическите или студентските години. Голяма част от хората споделят, че дълго време са си мечтали да направят сватба, но все не са имали достатъчно средства или е излизало нещо друго по-важно - деца, жилище, нова работа. Прави впечатление, че и форматът на традиционната сватба също се разчупва – избират се по-интересни локации, изнесени ритуали, по-малко гости и парти вместо голяма вечеря.

"Всяка година историите, които получаваме ни вдъхновяват и доказват, че мечтата за семейство и брак, не е отживелица, а семейните ценности, макар и все по-често пречупени през нови и по-нестандартни ритуали, остават живи", коментираха от Пещерска ракия.

Тази година марката подкрепи мечтата за сватба на три двойки - Десислава и Станислав Димитрови, Маргарет и Никола Чонгарови, Виктория и Николай Вангелови, които получиха по 5000 лв., безплатно фото и видео заснемане и напитки за цялото тържество.

За семейство Димитрови приказката започва през 2004, когато са едва 16- годишни. Още тогава идва и предложението "искаш ли някой ден да се оженим". Веднага щом завършват училище заживяват заедно. Раждат им се син и дъщеря. Днес, когато са на 30, бракът за тях е дълг към децата им, допълнително спокойствие и пример за отговорност. Историята на семейство Димитрови показа, че мечтите се сбъдват, дори и със закъснение.

За семейство Вангелови историята започва в нощен клуб, където младоженецът Николай е барман. От шот на шот и от дума на дума се стига до заветната първа целувка. Точно когато Вики е изгубила надежда, че Ники ще й предложи – пръстенът й е поднесен в шоколадово яйце.

За Маргарет и Никола Чонгарови сватбата идва след 8 години връзка. Преди две години Никола пада тежко на състезание. Точно тогава получава и просветлението, че именно Маргарет трябва да е неговата жена. Веднага щом излиза от болницата, първата му работа е да купи пръстен. Предложението е на летището – още докато плащат билета за паркинг. С помощта на Пещерска Ники и Марги се ожениха точно както искаха - с щура градинска сватба за 70 човека в Родопите, като всичко по организацията си направиха сами.


 

Горе Коментари (0)

Ако искате да добавяте коментари, моля регистрирайте се и влезте с вашите потребителско име и парола.