Креативността



17 ноември 2016 Луис Басат
Общопризнатият за "най-добър рекламист на Испания и Латинска Америка за XX век" Луис Басат насочва прожекторите към дефинициите и историята на креативността, техниките на творческото мислене и спирачките на творческия процес.


Басат ни припомня колко много открития са продукт на нечие креативно мислене и допринасят съществено за качеството на обществения и личния ни живот. Изобретения като фонографа и грамофона (1877), крушката с нажежаема жичка на Томас Едисън (1879), ножчетата за бръснене, измислени от Кинг Камп Жилет, за да заменят опасните бръсначи (1901), ципа (1913), химикалката (1938), предпазния колан (1959) или кръговите кръстовища (1960) са само някои от примерите. Разбира се, в книгата авторът разкрива и ключови моменти от собствения си професионален път и израстване като рекламист. Креативността, както и интелигентността, не е професия. Според Басат истинската креативност означава да направиш нещо оригинално и различно и то да се превърне в нов модел за подражание или в различен начин на действие.

 

Горе Коментари (0)

Ако искате да добавяте коментари, моля регистрирайте се и влезте с вашите потребителско име и парола.