17 февруари 2017

С отварянето на първия си ресторант у нас през март 2017 международният бранд wagamama ще предлага прясно приготвени ястия, вдъхновени от азиатската кухня, които са предпочитани от ценителите на вкусната храна в цял свят.
Wagamama ще посреща гостите на Узунджовска 7-9 в София, близо до ъгъла с бул. Витоша. Ресторантът разполага със 140 места във вътрешната зала и още 40 в градината и ще развива и тук философията за позитивно хранене, като предлага прясна храна, сготвена на момента и поднесена в приятна атмосфера.
Ресторант wagamama стартира с богато меню от ястия с ориз и нудли – като емблематичните рамени, кърита и салати, и разнообразие от предястия, десерти и прясно изцедени сокове. Всичко се приготвя в отворен тип кухня, която е сърцето на ресторанта. Интериорният дизайн е модерен, с характерните за бранда маси и столове, удобни за семейства, двойки и големи групи от гости.
"Щастливи сме, че можем да предложим в България бранд от международна величина, който има зад гърба си 25 успешни години. wagamama е концепция, която ни съблазни със своята бранд идентичност, високото качество на прясно приготвените ястия и страстта, с която предлага един различен вид преживяване на гостите в ресторантите", споделя Изпълнителният директор на wagamama за България, Иво Миликин.
Wagamama ще посреща гостите на Узунджовска 7-9 в София, близо до ъгъла с бул. Витоша. Ресторантът разполага със 140 места във вътрешната зала и още 40 в градината и ще развива и тук философията за позитивно хранене, като предлага прясна храна, сготвена на момента и поднесена в приятна атмосфера.
Ресторант wagamama стартира с богато меню от ястия с ориз и нудли – като емблематичните рамени, кърита и салати, и разнообразие от предястия, десерти и прясно изцедени сокове. Всичко се приготвя в отворен тип кухня, която е сърцето на ресторанта. Интериорният дизайн е модерен, с характерните за бранда маси и столове, удобни за семейства, двойки и големи групи от гости.
"Щастливи сме, че можем да предложим в България бранд от международна величина, който има зад гърба си 25 успешни години. wagamama е концепция, която ни съблазни със своята бранд идентичност, високото качество на прясно приготвените ястия и страстта, с която предлага един различен вид преживяване на гостите в ресторантите", споделя Изпълнителният директор на wagamama за България, Иво Миликин.
Горе Коментари (0)
Ако искате да добавяте коментари, моля регистрирайте се и влезте с вашите потребителско име и парола.