DIY Фитнес

Фитнес инструктор, който винаги е свободен и се побира в джоба ти без да ти бърка в портфейла? Да, съществува. Ето не един, а четири безплатни тренинг канала в Youtube, които работят и за увеличаване на бицепса, и за намаляване на талията.BODYROCK
Когато инструктор се задъхва, докато показва движението и изсъсква командите през зъби, значи тренировката е скала. BodyRock ни пускат предимно HIIT, което в две думи се превежда като серия упражнения с висок интензитет и минимална почивка. Тренировката балансира точно на везната между силова и кардио и освен това приключва много по-бързо от обичайните – след 15 минути сте направили за тялото си повече, отколкото след 150 коремни преси. В профила ще видите и кратки клипове със съвети как да намерите време за трениране, дори когато работите много. Както и демонстрация на красиви тела в движение – първо мислехме, че са там да ни потискат, но след като изгледахме няколко видеа, се мотивирахме да сложим и ние едни шест плочки на корема за следващото лято.BLOGILATES
Или Pop Pilates – така Каси Хо нарича фитнес системата си, вдъхновена от пилатес и надстроена с кардио. Каси предлага безплатни фитнес програми всеки месец, които ви дават едночасова тренировка – трябва само да се запишете в мейлинг листа на blogilates.com, за да ги получите в пощата си. Всеки път фокусът е различен – в края на януари например ще бъдете по-гъвкави, а на юли ще махате за чао с по-силни ръце. Ако имате само 20 минути за раздвижване от горе до долу, препоръчваме Total Body Workout. При повече време може да започнете частите на тялото една по една – от Extreme Abs до Arms on Fire. Абсолютно начинаещите да не се плашат от тези имена, а да гледат в ъгъла на екрана, където изскача по-лесното ниво на упражнението. В канала има също рецепти за супер бюджетно здравословно готвене и други хранителни хапки информация.FITNESS BLENDER
Много трудно другаде ще откриете безплатни тренировки, надхвърлящи един час. Fitness Blender предлагат и кратки 10-15-минутни програми – например за бързо събуждане, но са ценни именно с дългите режими. Това е мястото да се научите на добра техника – всяко упражнение е обяснено подробно и често ще ви напомнят да не излизате от правилната стойка, да вдишате тук и да издишате там. Харесваме ги и по още една причина – инструкторите в Youtube са все големи диджеи, докато тези никога не пускат музика, така че тя остава по наш избор и вкус (най-сетне!). Имат и безплатно приложение, в което всичко е организирано по категории. Пишем шест плюс за 80-те минути на 1000 Calories Workout и за почти толкова дългия  Lower Body Strength and Plyometrics, заради който седмият етаж по стълбите вече не ни се струва Еверест.BAD YOGI
Приключваме с добро разтягане и доза честност – сладоледът след тренировка едва ли ще ни избяга. Затова финалното видео е от Ерин Моц, която прави нещо жестоко за йога – показва, че има как да се практикува и от хора, които ядат пица на парче, трудно им е да изключат по време на медитацията и изобщо са далеч от общата представа за човек, който следва източния тип разтегляния на тяло и дух. Започнете с 10 Days Yoga Challenge. Докато преброите до десет, гръдният ви кош ще се е отворил за по-широки глътки въздух, тежестта ще е паднала от раменете ви и няма да изпитвате вина, ако още не сте постигнали просветление. Е, браво, ако успеете – намасте.