Първата бира на България – Каменица, представя уникално 3D mapping шоу в София. Благодарение на марката, една от най-актуалните в световен мащаб в момента технологии вече е факт и у нас, а нейна „сцена” е Националният дворец на културата.
До 21 ноември всяка вечер след 20.00 фасадата на паметника на културата в посока от към Моста на влюбените „оживява”, осветена от впечатляващо визуално шоу. Негови свидетели са всички столичани, които се разхождат в района на НДК, както и чакащите в трафика на бул. България и бул. Евлоги Георгиев автомобили.
Проектът представлява впечатляващи триизмерни визии, обединени в няколко различни сюжета, в центъра на които е една и съща визия – на първата бира на България – Каменица. 3D mapping шоуто е реализирано по инициатива на Каменица АД. Това е вторият арт проект, който компанията инициира и подарява на столичани тази година. Първото триизмерно видео беше прожектирано през м. юли по повод 130-тата годишнина на марката Каменица. Тогава компанията използва иновативната технология, за да представи новата стъклена бутилка на Каменица – едно от всички нововъведения, с които беше отбелязан вековният юбилей на първата бира на България.
Изключително положителните отзиви станаха повод и за реализирането на втория арт проект. Той е един от най-мащабните в момента в Европа 3D проекти, разгърнати върху толкова внушителна площ, каквато е фасадата на Националния дворец на културата. Да овладеят пространството на впечатляващата сграда на НДК беше другото предизвикателство за създателите на арт продукцията – Lightworks.
Проектът се състои от няколко отделни сюжета. Имената им – Architecture, Ice, Rock Party подсказват визуално разнообразие от картини, които със сигурност са интересен акцент от вечерта на столичани и гостите на София.
3D mapping-ът e една от най-актуалните технологии, която тепърва набира популярност и в световен мащаб. В България Каменица АД е една от първите компании, които използват тази технология – факт, който затвърждава дружеството като една от най-иновативните компании.