Онази избирателна активност, от която зависи толкова много, все повече ни се изплъзва. Свикнахме друг да решава вместо нас, което е лесно и удобно. Не е късно да се поправим, а националната кампания Българските символи е добро начало. Първият етап приключи в края на септември миналата година, когато равносметката от 20 000 предложения за български национален символ бе доста обнадеждаваща. След прецизно отсяване останаха 33 финалисти, разпределени в следните категории – Природни забележителности, Културно и историческо наследство и Храни и напитки. Имате достатъчно време до края на февруари да помислите и да гласувате на www.infobulgaria.info/bgsimvoli. Освен своя фаворит във всеки от трите раздела, трябва да изберете още глобалния символ на България, символите на вашия роден край и на нашата столица. От вас зависи дали ще предпочетете Рилските езера пред еделвайса, Царевец пред Мадарския конник или киселото мляко пред баницата. Какви сме ги забъркали ще стане ясно на националния празник 3 март, когато ще бъде обявен единственият символ, който ще ни представлява пред света – така че мислете добре, преди да направите своя избор.