Търговската му площ възлиза на около 500 кв.м. Магазините от световната верига се отличават с подредба на обувките според концепцията Rack Room: предлагането по чифтове и модели в оригиналните им опаковки и от всички налични номера и разцветки. Така се постига максимално улеснение за клиента, който може сам да провери наличието на подходящия размер или цвят от предпочитаните обувки. Не случайно магазините от веригата са сред най-обичаните за семейни покупки с богатия избор не само на дамски, ни и на мъжки и детски обувки. Новият магазин в квартал Хаджи Димитър се открива точно навреме, в сезона, когато се подготвяме за най-студените месеци. Но докато продължава астрономическата есен, все още можем да насладим на есенните тенденции, представени от Deichmann. Женствени и предизвикателни, тази година ботите са задължителни. Преобладаващите тонове са коняк, кафяво и класическо черно. При чисто зимните модели обувният гигант е верен на класиката с шикозните ботуши за езда. Това е добра новина, защото тези модели съчетават успешно елегантност и практичност. В много от зимните модели се появява и пухкавата дългокосместа кожа: тя се налага не само като топла подплата, но и като атрактивна декорация. В новия магазин от веригата Deichmann ще видите и други интересни предложения за студените дни: с рустикални елементи, заимствани от планинарските обувки, стил уестърн и ботуши с връзки и ремъци. Наслука!