Първа стъпка към определяне на визуалната идентичност на Капана бе направена с помощта на конкурса за логознак на пловдивския квартал. Над 200 предложение участваха в своеобразния конкурс, организиран от Absolut Vodka, One Design Week, подкрепени от Община Пловдив – кандидат за Европейска столица на културата 2019. Конкурсът бе отворен за участие между 29 май и 22 юни и приключи с изключителен успех – над 150 участници и над 200 предложения от България, Австрия, Франция, Италия, Англия, Холандия, Швейцария и Индия.
Журито на Absolut Kapana Logo избра 20 финалисти, чиито предложения бяха подредени в изложба в пешеходната зона на ул. Княз Ал. Батенберг, приключила на 6 юли.
Победителят в конкурса е Васил Илиев. Той спечели голямата възможност да разработи визуалната идентичност на един от най-старите занаятчийски квартали в България, който вече започна своята трансформация в първия квартал на творческите индустрии у нас. Победителят отнася и наградата от 5000 лв, осигурена от Absolut Vodka.