В Германия рекламата навлиза масово в живота покрай простичкото изобретение на Ерих Литфас от 1855 – колоната за афиши. Така, без подготовка трудно можем да си представим фазите на развитие, през които тя е минала за последните 150 години, но от Гьоте институт помагат с изложба – в института са подредили 32 табла, показващи нагледно стъпките на немската реклама от създаването на националната държава до модерната медийна среда. Това означава, че на място ще видите коренно различни образци – от Ваймарската република през Третия райх, та до паралелно съществуващите ФРГ и ГДР. Към изложбата върви и видеото Купи ме, от което ще добиете представа какво се е случвало през годините с рекламните клипове за телевизията и киното. Рекламата в Германия можете да разгледате до 2 октомври, но имайте предвид, че Гьоте институт не работи през уикенда, затова минете между 10:00 и 18:00 от понеделник до четвъртък или преди 16:00 в петък.

Рекламата в Германия е в Гьоте институт от
11 септември до 2 октомври