И в двете му самостоятелни тави присъства силното влияние на Fleetwood Mac, Пол Маккартни, Дейвид Бауи и други седемдесетарски линии, които изнася превъзходно. Отдалечаваме се от собствените си предразсъдъци, защото на музиката не ѝ трябват, и слушаме.
She

    
Тази песен носи червена рокля и ни кани на интимен разговор, докато китарите се разпиляват около нас като гирлянди. Тук определено си представяме как Хари слуша с часове The Beatles, преди да стане и да напише първите вокални хармонии на парчето. През почти болезнен фалцет той разказва за жена, която съществува само във въображението му, но другата възможна интерпретация тук е вид послание към собствената му нежна страна.
Carolina

   
Влиза с тропически груув и плячкосва усета ни за ритъм. Всички са изненадани, след като излиза първият едноименен албум на Стайлс, защото никой не е очаквал сериозно отношение и солидно звучене от някой, излязъл от група, силно любима на куп тийнейджърки. Взимаме си бележка, защото Carolina е само добър пример от многото мелодични отрязъци вътре.
Fine Line

  
Последната песен, която носи името на целия албум, е може би най-обезоръжаваща. Тя е за онези моменти, когато просто трябва да се помълчи. Вайбът ни хваща, гласът ни задържа, а тромпетите в края ни довършват.
Golden
  
Самият той казва, че с това парче би карал през Малибу, и мислим, че разбираме какво има предвид. Не знаем със сигурност, но определено си представяме на пасажерската седалка Бъфало Спрингфийлд, докато се сменят хармониите на Golden с тези на For What It’s Worth.