Но след поста му в Instagram, в който пише "Грамитата остават корумпирани. Дължите на мен и на феновете прозрачност", става ясно, че случаят не е такъв. И когато комисията на най-престижните награди в цял свят реши да не го отбележи, ние сме тук, за да извадим няколко парчета от последния му албум After Hours, който трайно се закачи по първите места на Spotify и Billboard през 2020.
Heartless
Със силния си бас звучи наистина безсърдечно, защото с дни анализирахме всеки звук още когато излезе през декември миналата година. Убийствената продукция не оставя място без куки, като между тях The Weeknd обяснява за почти скучно и повтарящо се ежедневие – мечта за много други. За пореден път доказва, че е от хората, които умеят да нареждат мръсни думички и всички да мислят, че се обяснява в любов, преди да проверят текста.
After Hours
Целият албум е послание за потапяне в еднакво удоволствие и отчаяние, а песента със същото име носи съобщението по добър начин. Злодеят тук се ненавижда, но за всички останали той е неустоим, особено сред кинематографията на клипа, в който ни се живее за малко.
Blinding Lights
Носи се с осемдесетарска синтпоп експлозия и палитра от музикални схеми с носталгично докосване. Приключение, за което си мислехме, че е сладникаво, но всъщност е одисея за самотата в един празен град.
Faith
Абел е на задната седалка на смъртоносна кола, докато припява за обещание, което не може да спази. Панорамите пред него са мрачни въпреки ярките светлини. The Weeknd казва, че това е единствената песен от албума, която не се развива в настоящето, а препраща към 2013-2014, когато "Става въпрос за най-мрачното време в целия ми живот. Време, в което се чувствах наистина, наистина изхвърлен и преживявах много лични неща".