Идеята се ражда за минута, но не е вятърна мелница – в действителност се гради около няколко здрави като стомана стълбове. Целта е да знаеш, че си купуваш изкуство и подкрепяш артиста, затова илюстрациите на Евгени са изпипани, детайлни и помислени. Има доста марки, които ще повторят същото, но когато дори етикетът е ръчно печатан, си сигурен за какво плащаш. Щампите също излизат изпод опитни пръсти, като се ползва специална технология с воден ситопечат. Не е никаква изненада, че при това ниво на качеството, FINGAH вече си пробива път към магазини в Лондон, Милано, Мюнхен и Щатите, където "са захапали здраво идеята".

За да не говорим на сухо, избрахме три дизайна от новата им колекция за пример. Джобовете са от плат Roberto Cavalli, дошъл от таен магазин в Милано. Дизайнерът Нани Лазарова, която работи с Евгени, още се чуди на точното му око, което вижда потенциал в синия леопард (имат и розов, както и зебра в неочакван нюанс) и бъдещето му като сигнален акцент. Момичето с кашон Corona на главата пък е слабост на момичетата, а майтапът е ясен – "принцеса съм, но не точно". Завършваме дефилето с "да бъда или да не бъда", но не е фатално: черепът привлича Евгени като символ, защото му се струва най-човешкото нещо на света. Дори да е изтощен от употреба образ, тук го виждаме с толкова безобразно много детайл, че няма как да го приемем за нещо различно от изкуство. Следим маркера и марката на Евгени и по-нататък – скоро му предстои да изкара нова идея с дизайнера Николай Божилов, за която ще се чуе.

FINGAH са на fingah.com
Тениските са 50лв, а по събития се продават с 50% намаление