Топ 10: Пъзелът, ароматът и още…
Нещата, които правят живота ни по-хубав.
Пъзелът
Този пъзел от unidragon.eu не е като другите. Радва окото с причудливите си форми, а компонентите му, също нестандартни (цветя, листа и животинки), не се „спояват” така лесно и устойчиво. Затова се заредете с търпение и включете на макс фината си моторика.
Роклята
С тази лазерно рязана рокля Дафна Стоилкова спечели първо място за най-добър дизайн на световната изложба на Чипао 2020 в Ханжоу. Ръкопляскаме ѝ.
Ароматът
Powell’s Books, известна верига книжарници в САЩ, попитала клиентите си "заради какво ви липсвахме" по време на глобалната карантина. Отговорът бил: ароматът. В резултат ето ви успокояваща миризма на нови книги, затворена в елегантна бутилка.
Магазинът
Нов магазин от идеята "без опаковки" отвори врати на Г. С. Раковски 146. Нарича се точно така – Без опаковка и ви предлага всичко – от боб до кисело мляко. Носете си собствени опаковки, а иначе, молим ви, изхвърляйте боклука си разделно.
Маската
Мийте си добре ръцете, подсилвайте имунната система с витамини, пазете себе си и своите близки и разбира се, носете маска. Тази с Волтрон, защитникът на вселената, ни се вижда съвсем подходяща.
Строежът
Хиляда декара пустеещо пространство в Овча купел ще се превърне в парк. Кукуряк ще има музей за наука и технологии, амфитеатрална сцена, зона за спорт и комплекс от детски площадки. Както виждате – вълнуваме се здраво още преди първата копка.
Видеото
Водени от статистиката на Обединените нации, че повече от 50% от световното население живее в градове, MetaBallStudios са направили впечатляваща 3D анимация за сравнение на площта им: като се започне от Ватикана и се стигне до Ню Йорк.
Птицата
Птичето се нарича Тъмен певец и идва от Източна Азия. Тази есен крачето му за пръв път е стъпило в България, а експертите са се погрижили да бъде опръстенено. Защо е сменило територията, явно е сложен въпрос – четем в страницата на Sofia Bird Walks.
Сандвичът
Изравняваме точките със споменаването и на другите царе на бързите сандвичи: McDonald‘s. Те пък пуснаха нов еко продукт – бургер с "месо" на растителна основа. Да се хванем ли на бас дали ще познаете как ще се нарича? McPlant, естествено.
Кампанията
Една верига за бързо хранене призовава феновете си да поръчват от друга верига за бързо хранене. Звучи като измишльотина, обаче не е. Burger King започнаха такава кампания с цел подкрепа на стотиците хора, заети в бранша. Пък било и конкуренти.