Кампанията За повече здрави семейства на българския производител на мляко и млечни продукти Верея има две основни посоки. Първата е да покаже чрез реални примери как съвременното българско семейство се справя с различни предизвикателства и въпреки това остава здраво. Втората е с подкрепата на Българска асоциация по фамилна терапия (БАФТ) да предложи и семейната терапия като една от възможностите за запазване на семейството здраво.

"Искаме да насочим вниманието към съвременното семейство. Обичта в него, подкрепата, радостта, куража, събитията, различията, силата, слабостите, непреходността, промените, бурите, победите. Чрез реални примери да вдъхновим някои семейства, както и да поканим други да се замислят за предизвикателствата в техните взаимоотношения. Да открехнем леко завесата за семейната терапия като специализиран подход. Да покажем, че професионалната грижа не е нещо срамно, страшно или непосилно, а една от възможностите за запазване на семейството здраво", споделят от Верея.

Всеки може да участва в кампанията като сподели история на semeistvo.vereia.bg: свързани с брак родители и деца; семейство без брак; "патриархално семейство"; "матриархално семейство"; семейства от един родител и дете; "доведено семейство"; приемно семейство и други. Единственото изискване е историята им да е вдъхновяваща. Примерите с най-интригуващ творчески потенциал ще се превърнат в тв клипове на Верея.

Специалисти по семейни отношения (от БАФТ) ще провеждат безплатни практически семинари на теми като: Какви са различните роли на партньорите в съвременното семейство?, Кои събития предизвикват промени и как семейството се приспособява към тях?, Как се преодолява рутината?, Как общува здравото семейство? и други. Техните практически съвети ще се публикуват на semeistvo.vereia.bg още от самото начало.

Програмата е посланик на кампанията За повече здрави семейства заедно с Дарик радио, вестниците Стандарт и Марица, списание Жената днес, manager.bg, obekti.bg, webcafe.bg, eva.bg, az-jenata.bg, mamaninja.bg и Жюстин Томс.