Изложбата показва един нов прочит на българската форма на кирилицата, с който авторът обръща внимание върху неспособността на държавата да я утвърди пред света. Трийсетте букви са изпълнени в разнообразни техники и материали – от преоформен уличен знак до безформен звук, който отеква в пространството. Постигнатите форми не са идеални, те са опити, всеки от които е урок за артиста и потенциално за публиката. За своя проект художникът казва: "Буквата никога не е живяла само в една медия. Тя е била издрасквана, изчуквана, изрязвана, отливана, отпечатвана, изписвана, рисувана, чертана, преди да стигнем до масовата ѝ употреба върху екраните днес. Изложбата до голяма степен е повлияна именно от това – едно откъсване от стола и монитора и връщане към физическата форма на буквата, изработена на ръка."
Тодор Георгиев
Започва като графичен дизайнер в рекламата, но страстта му е в изкуството на буквите. През 2018 с Жаклина Жекова създават студиото Letter Collective – оттогава Тодор е потопен изцяло в типографията.
Иначе има магистратура Шрифт в НХА и е докторант към Визуално-пластични изкуства в НБУ, а от преподавателската му работа в областта на приложната графика му идва идеята да даде задача на студентите си да възпроизведат азбуката с различни техники – от рисуване през моделиране до снимане. Как се справя сам Тодор с тази задача, разбираме в галерията на НБУ – УниАрт, където сега влиза със своята Неперфектна азбука.