Впрочем не можем да сме сигурни, тъй като Игра на спомени (който удивително напомня Генезис на Кристофър Нолън) е изтъкан от толкова сложни противоречия между спомени и реалност, че нишката на действието често се оплита сама в себе си. Филмът на Лиса Джой (по-известна като един от създателите на сай-фай сензацията Западен свят) е високобюджетна смесица между мистерия, антиутопия и любовна история, издържана в каноните на класическото холивудско кино. В постапокалиптично Маями ветеранът Ник Банистър (Джакман) върти бизнес с хай тек приспособление, позволяващо на хората да избягат от несигурното настояще в идиличния свят на реминисценциите. Когато до услугите му прибягва фаталната красавица Мей (Фъргюсън), Ник попада в опасен водовъртеж от настояще и минало, където носталгията всъщност е прикритие за жестоки престъпления.