Аналогията с култовия филм на Дейвид Финчър от същата епоха е съвсем умишлена: Малките неща почти изцяло копират неговата формула за съспенс – маниакален неуловим убиец, две обсебени ченгета по петите му и атмосфера, достойна за картина на Мунк. Магнитите за привличане на зрители тук са три и се наричат Дензъл Уошингтън, Рами Малек и Джаред Лето. И докато първите двама са от добрата страна на закона – съответно като старо, препатило полицейско куче и настървен младок с високи детективски амбиции, последният отново чупи глави в образа на основен заподозрян с ангелски вид и поведение на дипломиран психопат. Без да се впускаме в спойлери, подсказваме, че детайлите в напрегнатата психологическа гонка между тримата са онова, за което трябва да се оглеждате, вместо да очаквате категорично разплитане на мистерията.