България, 2020, 7’41“,
Режисьор: Илия Шекерджиев
Посттехнологична притча за агресията като разрушителен и гибелен нагон, заложен в един индивид или общество. Детайлът(болт) – като афористична и неделима част от системата, нейното съществуване и рушене.
Глич в йерархията
Австрия/България, 2019, 6’35“
Режисьор: Весела Данчева
Глич в йерархията разглежда по чисто абстрактен начин една от основните идеи на икономическия модел “за общото благо”. Визуалните форми и музикалната интерпретация са синхронно свързани в йерархична зависимост, която ограничава пълния потенциална всеки отделен елемент. До момента, в който матричният модел се разкъсва, връзките и посоките се изгубват и настава хаос. Сред хаоса автономните единици успяват да еволюират и да образуват хармоничен свободен организъм.
Мармалад
България, 2020, 5’20“
Режисьор: Радостина Нейкова
България, 2020, 28′
Режисьор: Сотир Гелев
Филмът разказва за това колко лесно човек може да пропилее живота си, за неосъществената любов, за защитните механизми, които човек си изгражда, за да оправдае себе си, и как прехвърля собствената си вина върху реални и въображаеми обстоятелства.
България, 2020, 16′
Режисьор: Андрей Кулев
Филм за приятелството на едно дете и стар рибар, вдъхновен от Старецът и морето на Хемингуей.
България, 2020, 6′
Режисьор: Пламен Николов
Човекът кал се стреми светът да бъде грозен и неудобен, потънал в мрак и злокобна тишина. Вселената обаче си има свой собствен ритъм, свързан със светлина и съзидание, а не с разруха и унищожение.