В новия филм на Мирослав Момчилович подходът е точно такъв – хумористично-драматичен разговор за нещата от живота, за битовизмите и възвишеностите, като всичко е завъртяно покрай една ненавременна смърт. Или по-точно – около самоубийството на един композитор, живял в почти пълна изолация в някакъв белградски блок. Открит е от съседите си, които се чудят какво да правят, докато се появи медицинският екип и полицията – затова си сипват по едно, мъдруват за живота, смъртта, икономическата криза, псуват ей-така, между другото, гледат футбол по телевизията, а наоколо започват да се случват всякакви странни и абсурдни неща. Смърт на човек от Балканите е силно театрален – цялото действие се развива в хола на самоубилия се, камерата е абсолютно статична (сякаш всичко се предава пред камерката на един компютър), а смехът е през сълзи.