Режисьор-сценаристът Ксавие Джаноли е по-добър от това и, вместо да задава гатанки за Дявола, ни кара да се питаме съществува ли Бог. Развръзката, уви, се оказва някак телевизионна (от целия филм би излязъл добър мини сериал, дори е разделен на глави), но Видението е по-силно другаде – в характерите и връзката между тях. Главният е Жак: военен кореспондент, който се връща от Средния Изток с болка в душата и звън в ушите, защото там губи близкия си приятел фотограф. С тази травма в багажа той заминава за Ватикана, където е повикан за особена задача: да разследва дали 18-годишната Анна, която твърди, че е видяла Дева Мария край селото си в Южна Франция, казва истината, или с лъжата си води върволици от поклонници нататък? Докато изучава крехкото момиче, расло в сиропиталища, а сега превърнато в звезда от местната църква, Жак се вкопчва все по-силно в нея, за да забрави себе си, но същевременно се натъква на странни аномалии и съвпадения в историята ѝ. Че наместниците на вярата наоколо искат да спечелят от случая е ясно, остава въпросът Дева Мария ли е манипулираната светица, или самата Анна?