Ана Ибара
Диригент: Давид Хименес
Солист: Ана Ибара [мецосопран]
В програмата: Мануел де Фая – Танц на огъня, Седем испански полярни песни, Интерлюдия и танц към операта Животът е кратък; Втора сюита из балета Тривърхата шапка; Херонимо Хименес – Интерлюдия към операта Сватбата на Луис Алонсо; Хосе Серано – Сарсуела Карамфили, Que te importa que no venga; Франсиско А. Барбиери – Песен от Палома; Жорж Бизе – Кармен встъпление към 4-то действие; Pres de remparts de Seville, Les tringles des sisters tintaient ;Николай Римски Корсаков – Испанско капричио
Солист: Ана Ибара [мецосопран]
В програмата: Мануел де Фая – Танц на огъня, Седем испански полярни песни, Интерлюдия и танц към операта Животът е кратък; Втора сюита из балета Тривърхата шапка; Херонимо Хименес – Интерлюдия към операта Сватбата на Луис Алонсо; Хосе Серано – Сарсуела Карамфили, Que te importa que no venga; Франсиско А. Барбиери – Песен от Палома; Жорж Бизе – Кармен встъпление към 4-то действие; Pres de remparts de Seville, Les tringles des sisters tintaient ;Николай Римски Корсаков – Испанско капричио
Мецосопраното є стъпва на върха на оперната сцена през 2000, прескачайки висока летва – ролята на Дона Елвира в Дон Жуан.
Следват топ героини на Верди, Стравински и Барток и съвременни премиери на Леонардо Балда и Ксавиер Монсалвате, между които Ана Ибара успява да си спечели и Грами. У нас широкообхватният ѝ глас се вие по ноти на Де Фая, Хименес, Бизе, Барбиер, Римски-Корсаков и Серано под палката на Давид Хименес Карерас (да, чичо му е онзи Хосе, за когото се сещате).