L’IniZio
L’IniZio – началото на италиански – взема за отправна точка Битие на Микеланджело, нарисувано на свода на Сикстинската капела.
Тази фреска служи като основа за размисъл за човешкото състояние – или за разрушителната склонност на човешкия род да нарушава всяко наложено правило. Централната част на платното (Първородният грях) го илюстрира: човешкото същество в своя вечен Едем избира да пренебрегне едно-единствено просто правило, символизирано в най-обикновен предмет..
Както и фреската, L’IniZio е разделена на три основни части, които също са разделени на три по-малки части. Първо, виждаме концепцията за индивида в групата, в осмоза с останалите, докато танцьорът бавно не стане самоуверен, гравитира около останалите, без да прави отстъпки. Различни музикални вселени – от Арво Пярт до Miserere на Allégri, както и до по-електронни звуци, подхранват тези три части. Музика, на която тялото се привързва, откъсва, със сила и лекота, и когато се връща, те се превръщат в осмоза. Това тяло, присъстващо в L’IniZio, се комбинира и преплита, утвърждава чрез собствената си индивидуалност, чрез груб, енергичен и модерен хип-хоп.
Всеки интерпретатор усеща вкуса на свободата да изрази себе си в този хип-хоп танц, между овладяването на чисти техники и отваряне към многобройни вдъхновения. Върху белия под светлината рисува многобройни сенки, които се преплитат и постепенно се оцветяват, придружавайки телата в маршрут, следващ движението, което създава цветна палитра.